Joanna Pietras

Administration Director, MBA

Zarządza i nadzoruje pracę Działu Administracji w czterech oddziałach Kancelarii. 

Bierze czynny udział w przygotowywaniu dokumentacji, raportów, zestawień oraz procedur związanych
z funkcjonowaniem Kancelarii. Utrzymuje stałe relacje
z Klientami Kancelarii w zakresie zawieranych umów
na obsługę prawną, sporządza umowy i oferty dla Klientów,
a także dokumentacje przetargowe. Współpracuje ściśle
z partnerami Kancelarii i Partnerem Zarządzającym w zakresie HR – sporządza umowy o pracę i współpracę, realizuje zadania związane z rozliczeniem wynagrodzeń. 

Zajmuje się również współpracą z partnerami biznesowymi, klientami i dostawcami, w tym m.in. negocjuje warunki podpisywanych z nimi umów. Bierze udział w planowaniu
oraz kontroli realizacji budżetu Kancelarii. Opracowuje działania nakierowane na zwiększenie funkcjonalności biura,
a także organizuje spotkania biznesowe i wyjazdy integracyjne. Zarządza również nieruchomościami i mieniem w grupie Sadkowski i Wspólnicy. Nadzoruje procesy inwestycyjne
i zakupowe nieruchomości. 

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
na kierunku Politologia. Ukończyła również Master of Business Administration (MBA) na Uczelni Łazarskiego w Warszawie,
a także studia podyplomowe na Uniwersytecie Łódzkim uzyskując licencję Property Manager w zakresie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. 

Potrzebujesz pomocy
lub masz pytanie do prawnika?

    Powrót na górę