Szkolenie bezpłatne
WEBINARIUM: Zmienione wytyczne dotyczące zgłaszania poważnych incydentów zgodnie z PSD2
Patron merytoryczny:
Główne zagadnienia
- Zakres zmian w procedurach dostawców usług płatniczych w związku z wejściem w życie od 1 stycznia 2022 roku zmienionych wytycznych dotyczących zgłaszania poważnych incydentów;
- W jakich sytuacjach dostawca usług płatniczych jest zobowiązany zgłosić poważny incydent operacyjny lub incydent związany z bezpieczeństwem?
- W jaki sposób banki i instytucje płatnicze powinny identyfikować incydenty podlegające zgłoszeniu?
- Kiedy dostawcy usług płatniczych powinni dokonać zgłoszenia wstępnego, zgłoszenia okresowego oraz zgłoszenia końcowego?
- Czy możliwa jest delegacja obowiązku dokonywania zgłoszeń incydentów do podmiotu trzeciego?
Zapraszamy w szczególności
- Członków Zarządów Banków nadzorujących zarządzanie ryzykiem istotnym w działalności banku oraz Prezesów Zarządów banków spółdzielczych,
- Dyrektorów ds. Prawnych,
- Dyrektorów ds. IT,
- Inspektorów Nadzoru,
- Risk Managerów,
- pracowników departamentów prawnych/compliance, komórek ds. zarządzania ryzykiem oraz komórek kontroli wewnętrznej;
- pracowników departamentów IT.