Szkolenie bezpłatne

WEBINARIUM: Zmienione wytyczne dotyczące zgłaszania poważnych incydentów zgodnie z PSD2

Patron merytoryczny:

Główne zagadnienia

  • Zakres zmian w procedurach dostawców usług płatniczych w związku z wejściem w życie od 1 stycznia 2022 roku zmienionych wytycznych dotyczących zgłaszania poważnych incydentów;
  • W jakich sytuacjach dostawca usług płatniczych jest zobowiązany zgłosić poważny incydent operacyjny lub incydent związany z bezpieczeństwem?
  • W jaki sposób banki i instytucje płatnicze powinny identyfikować incydenty podlegające zgłoszeniu?
  • Kiedy dostawcy usług płatniczych powinni dokonać zgłoszenia wstępnego, zgłoszenia okresowego oraz zgłoszenia końcowego?
  • Czy możliwa jest delegacja obowiązku dokonywania zgłoszeń incydentów do podmiotu trzeciego?

Zapraszamy w szczególności

  • Członków Zarządów Banków nadzorujących zarządzanie ryzykiem istotnym w działalności banku oraz Prezesów Zarządów banków spółdzielczych,
  • Dyrektorów ds. Prawnych,
  • Dyrektorów ds. IT,
  • Inspektorów Nadzoru,
  • Risk Managerów,
  • pracowników departamentów prawnych/compliance, komórek ds. zarządzania ryzykiem oraz komórek kontroli wewnętrznej;
  • pracowników departamentów IT.

Rezerwacje i kontakt w sprawie webinarium

tel.: 22 692 74 31, kom.: +48 511 249 206
e-mail: szkolenia@siw.pl lub a.jaskot@siw.pl